Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeśli w okresie objętym gwarancją w produkcie zakupionym na ebebe.pl wystąpi wada produkcyjna, będąca podstawą do reklamacji, należy skontaktować się z firmą poprzez e-mail sklep@ebebe.pl. W odpowiedzi otrzymają Państwo formularz reklamacyjny, który należy odesłać wraz z wadliwym towarem i dowodem zakupu na adres:

ebebe.pl
HappyProject Sp. z o.o.
ul. Hubska 44 D-3
50-502 Wrocław
Odpowiedź otrzymają Państwo w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas wadliwego produktu. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, w zamian oferujemy możliwość wymiany na nowy, wolny od wad towar lub zwrot gotówki.

Zwroty

Jeśli produkt zakupiony w ebebe.pl nie spełni Państwa oczekiwań, można dokonać jego zwrotu lub wymienić towar na inny w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki bez konieczności podawania przyczyny. Zwracany towar musi znajdować się w stanie niezmienionym, czyli nie mieć znamion uszkodzenia, zabrudzenia, używania, zarysowania czy śladów innych uszkodzeń. Dodatkowo, musi być zwrócony w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.

Towar wraz z oryginałem dowodu zakupu i oświadczeniem o odstąpieniu od umowy należy przesłać na nasz adres korespondencyjny:

ebebe.pl
HappyProject Sp. z o.o.
ul. Hubska 44 D-3
50-502 Wrocław
Po otrzymaniu zwracanego towaru, niezwłocznie prześlemy Państwu nowy produkt lub zwrócimy pieniądze na podane konto bankowe.